A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. 

C-PART menedzsment
 

C-PART MENEDZSMENT

Egy vállalatnál, a termeléshez és működéshez szükséges anyagféleségeket a beszerzés szempontjából, legalább három kategóriába sorolhatjuk: A, B és C típusú termékek csoportjába.

Az A és B típusú termékek különösen fontosak a vállalat fő tevékenységét illetően, ezekből jellemzően nagy mennyiségben van szükség és magas értéket képviselnek. A termékek teljes beszerzési költségéből a közvetlen anyagköltség hányada 80-85%-ot képvisel, míg a beszerzés folyamatköltségei 15-20%-ot tesznek ki. Ezen termékek beszerzését megéri a vállalatoknak saját kézben tartani és menedzselni.

result
stadistics

C-PART MENEDZSMENT

Ezzel szemben a C termékek esetében az arány jellemzően fordított, a beszerzés folyamatköltségei jóval meghaladják a közvetlen anyagköltséget. A termékek nagyon sokfélék, több beszállítótól érkeznek, jellemzően kisebb értékűek, a közvetlen anyagköltség a teljes költségnek csak a 15-20%-a, amihez társul egy 85-80%-ot kitevő, jelentős beszerzési folyamatköltség (igények felmérése, piackutatás, ajánlatkérések készítése-kiküldése, ajánlatok kiértékelése, kondíciók és ár-tárgyalások, minimum rendelési mennyiségek kezelése, megrendelések készítése-nyomon követése, előre fizetés menedzselése, logisztika, minőség ellenőrzés, raktározás, számla ellenőrzések, számla fizetések, beszállítók minősítése, egyéb adminisztrációs tevékenységek a magas beszállítói számból adódóan , stb.).

Mi a C-Part szolgáltatásunkkal levesszük az Ön válláról ezen termékek beszerzésével járó feladatokat és optimalizáljuk költségeit. Bízza ránk a beszerzést, raktározást, szervezést, logisztikát és takarítson meg időt és pénzt vállalkozásának, melyet más területekre tud fordítani. A folyamatok a C-Part szolgáltatás igénybevételével egyszerűsödnek, jobban átláthatóvá válnak és az ellátásbiztonság is garantált. 

 

A C-Part ajánlatadás fő lépései:

  1. 1. A C-Part termékek meghatározása.
    2. A C-Part termékek fogyásának meghatározása, a kérdések tisztázása és a termékválaszték racionalizálása.
    3. A helyi feltételek ellenőrzése és az ügyfél igényeinek és kívánságainak rögzítése.
    4. Az ajánlat kidolgozása, „durva” koncepció.
    5. Ár-tárgyalások és részletes koncepció.
    6. Finomhangolás. Az ár-tárgyalások lezárják a cikkel kapcsolatos előkészítő munkát.
    7. Bevezetés a cégnél és működtetés.

 

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

 

Biztonságosabb termelés

Az ADIX ipari rendszerek célja, hogy a rendelkezésre álló eszközökkel és megoldásokkal biztosítsák a termelés folyamatosságát az üzemek számára.